torsdag 2 april 2015

Rantat och shoppat

Ett par timmar har jag spenderat på " ranten". Superkul att du hörde av dig vännen , ALLTID superkul att hänga med dig vännen :)).... 
Var hem en sväng sen iväg upp på byn för art hämta ut pengar och lämna in lotto...
Sprang in på jobbet för att säga hej ... I'm hopeless ....nyheter hade kommit och jag trillade dit  ( inte ovanligt ) på en top i svagt lila så fin ,luftig och skön.
Inte nog med det en ljuslykta och ett doftljus följde oxå med mig hem.... En stund senare och lite fattigare knatade jag hem.
Hur mycket folk som helst på byn så jag slutade ut att handla hem några saker från Coop. Tur dem har öppet under helgen så att jag kan handla nån annan dag.duschat , druckit kaffe , ätit macka och nu slöa lite och hoppas dagen bjuder på mer kuligheter...:)
Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är alltid snyggt klädd på varje bild tjejen. Fin tröja den är du säkert fin i. 😊