onsdag 1 april 2015

Rantarkväll

Och så har denna dag oxå passerat. På förmiddag strax före kl 10 knatade jag ut på byn för att lämna in kvällens lotto. Sen for jag in på på jobbet för att säga hej :)... 
Köpte påskpresenter till pojkarna , snäll som jag är :)....
Innan jag gick hem så var jag alltså in på handplockat för att kolla läget :)).... Självklart drack jag kaffe och surrade en stund oxå....:)) känns konstigt att vara ledig flera dagar men väldigt skönt faktiskt.
Nåja jag gick hem och grejade lite Oscar tittade förbi några minuter. Har som sagt grejat och slöat , tråkig eftermiddag men så blev det kväll och telefonen ringde och jag for iväg :) , en rantarkväll:). Drygt 3,5 timmar senare var jag åter hemma. Tack för ditt sällskap vännen min :)) , alltid lika kul att ranta och få surra med dig hoppas vi gör om det snart igen :)....
Har duschat och är nu nerbäddad , kvällens äventyr har gjort mig trött :))....
Kvällens lotto gav mig en vinst på 22 kr...
Okej nu är det färdigsurrat så jag säger sov gott och dröm sött ...

Inga kommentarer: