söndag 31 augusti 2014

Ute , grejat och donat

Bingolotto började 18.30 men bara efter några minuter lämnade jag tvn och for ut , trevligare att surra med en god vän än att glo på tv.
Kom hem vid 20.15 har plockat och grejat , duschat och nu har jag druckit en kopp te och ätit 2 kvällsmackor.
Undrar vad jag nu ska göra ....hmm....slöa framför tvn eller ?....
I morgon jobb och nu har jag fått nytt schema 10-14.30 med en halvtimmes rast inräknat. Slutar 14.30 sen ska jag tillbaka 16-18 för då har vi nån typ av kurs.
Än är det söndag och än är jag ledig några timmar....hoppas nåt kul händer som tex att NÅN  ringer och jag får nåt kul att göra...:))...
Ingen vinst på min Bingolott :((....då jag inte har tur i spel så har jag väl tur i kärlek eller .....det sägs ju att antingen har man  tur i kärlek eller spel....
Dags att sluta surra....

Inga kommentarer: