tisdag 26 augusti 2014

Å så var...

Å så var jag här igen. Jobbat mina timmar i full fart.strax efter kl 14 for jag hem och ner i tvättstugan. Har grejat , lagat mat och donat. Verkligen inte kul men såna måsten måste också göras mellan varven.
En tråkig kväll ensam hemma ändrades när telefonen ringde. :)).... Och jag for ut en sväng och fick surra en stund.:)).
Åter hemma , har druckit en kopp te och käkat mackor. Nu sitter jag här igen ser tv men funderar på att bädda ner mig. 
Oscar har varit och käkat och nu är han hos Roger och kommer i morgonbitti och käkar innan han drar till skolan och givetvis kör han moppe :). Man see han aldrig hemma nuförtiden annat än då han äter och sover , men det är väl så i den åldern.
Nu ska jag sluta surra ... 
Det går bra att lämna en kommentar ...
Sov gott

Inga kommentarer: