torsdag 14 augusti 2014

Grejat och ...



Klev upp strax efter 07.00 då hade jag legat vaken och försökt somna om en halvtimme eller nåt. Tyyyypiskt ledig och inte kunna sova ....grr.... Lite lätt frustrerande vill jag lova.
Nåja har varit och ränt lite , grejat och surrat i telefon :))..... Jag har även fått den här dagen att gå...:)
Ensam sitter jag här , slöar , ser tv och funderar över livet och dess mening.
Har sååå megatråkigt , hälften vore nog.
Nåja gnälla är liksom ingen ide för ingen bryr sig så jag biter ihop och försöker få tiden att gå....., meningslöst.....
Jag har i alla fall shoppat lite idag på jobbet. Har surfat runt på nätet och hittat ett par dr marten kängor som jag skulle vilja ha...., kul om jag vinner auktionen på Tradera , men det är en hel vecka till auktionen avslutas...:((...
Såna här vill jag ha :))

Inga kommentarer: