lördag 23 augusti 2014

Jobb bilbingo och nu...



Fixad och klar knatade iväg på byn för att göra några ärenden innan butiken öppnades.
Lämnade in lotto och Keno , handlade fika , godis och dricka. Gick på jobbet och fixade iordning för att öppna kokade kaffe. Min jobbarkompis kom vi drack kaffe och surrade och jag gav bort min kenokupong , hoppas hon nu får vinna :)...
Jag sprang förbi min frissa hon stylade mig och jag köpte en bandana. Skönt och snyggt  att ha uppsatt hår. :))....
Jobbade till en stund före stängning sen drog jag iväg på bilbingo.;))... KUL....och mysig stund innan jag var hemma i min tomma tysta lägga..:((...
Tyvärr blev det förlust som vanligt ...
Nåja nu hoppas jag på en lottovinst :))...
Är hemma , ensam ,  TRÅKIGT ....
Har duschat och har precis druckit kaffe och ätit mackor.... Funderar och funderar skulle vilja göra nåt kul , hoppas telefonen ringer ....:))....
Sitter i soffan och tvn surrar. Regnigt grått och tråkigt ute ....
Hej hej


Inga kommentarer: