söndag 10 augusti 2014

Oväntat

Klev upp vid 08.15 , ställde mig i duschen , klädde på mig och sen var jag redo för dagen. Sprang ner till tvättstugan och det var ledigt upp hämta smutstvätt ner igen....
Bästa morgonen på länge för jag fick främmande helt oväntat och va glad jag blev , tack för titten vännen min , du är guld värd :))....
Har varit ut nån sväng och upp på affären och sen hem för att grädda plättar....
Nu känner jag mig trött och slö så händer inget kul så blir det nog att slöa och läsa min bok en stund.
Ser fram emot eftermiddag/ kvällen hoppas nåt kul händer.
I morgon och på tisdag ska jag jobba 13-17 ,resten av veckan har jag semester ....nåja jag biter ihop och jobbar de timmar jag lovat jobba.....
Idag liksom i går så är det betydligt svalare ute och det är byxväder....
Nu dags att sluta surra.... 


Inga kommentarer: