tisdag 7 april 2009

tisdag en vanlig arbetsdag
















nu har klockan blivit precis 20.00 och här sitter jag. känner mig slö, men det gör inte så mycket eftersom jag behöver vila pga värk. dagen har varit ganska tuff. jag stämplade iaf ut drygt en timme tidigare och åkte hem för att vila. sen jag kom hem har jag tvättat ,hängt tvätt ,plockat undan lite och vilat lite. roger har farit och hämtat os i kanis. det har börjat snöa ....hmmm...nu får det va nog med snö jag behöver värme och sol........





i helgen har jag och pojkarna varit upp till min syster anna och hennes busungar i gällivare/malmberget. anton stannade kvar för att göra sin praktik vecka där i aitik när vi tog tåget hem söndag kväll. tråkigt att inte ha anton hemma det blir liksom tomt när jag inte har pojkarna runt mig som jag är van. visserligen pratar jag var dag med han, sakanr honom det gör jag. han trivs och har det bra där borta så han har inte bråttom hem....haha.....saknar även anna och hennes ungar vi har det kul i hop när vi träffas ,vi har ju så mycket att surra om......haha...jag har fotat lite och här visar jag några bilder från helgen. nu ska jag snart lämna datorn för att ta fram min bok och läsa innan jag stänger mina två blå....kram





1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Glad Påsk önskar vi er!
Kram Ulla-Bella