fredag 10 april 2009

långfredag




och klockan är nu 15.42. idag har det varit en dag inomhus. jag vaknade 07.00 pigg så jag klev upp för att börja städa och plocka undan och starta tvättmaskinen. alltså en förmiddag med full av aktiviteter. sen avtog energin och jag la mig för att läsa min bok och i vanlig ordning somnade jag en stund.....hahaha.....lilleman och jag har tillbringat denna dag hemma medan roger är i väg på en pimpeltävling. anton är fortfarande kvar hos min syster i gällivare men tror han kommer hem i morgon ,låter det som.


vädret är tråkigt ett riktigt bra inomhus väder. det snöar och är mulet. tänk om det kunde va lite bättre då hade jag nog tagit mig en promenad. när jag vaknade i morse var jag visserligen pigg trots att jag har blivit förkyld och halsont. oscar har nog smittat mig kan jag tro för han snorar. huvudsaken är att jag är på benen till veckan så att jag kan jobba , men helgen är lång och det kan ha gått om när tisdagen kommer....haha....


i går vann vi ett par kronor på kenot ,kanske turen vänt och snart kanske storkovan kommer eller vad tror du L ? haha....


jag fick höra att det inte gick nå bra på pimpeltävlingen idag ,vad har hänt ? du brukar ju ha tur med fisket.du fiskar kanske på fel ställe.....haha...../ting

Inga kommentarer: