söndag 12 april 2009

bingolotto kväll







klockan är nu 21.28 och bingolotto håller på för fullt. jag blev lite less att glo på tv så jag pausar en stund för att skriva ner några rader här. inget har vi vunnit ,men programmet håller på två timmar till.....kenot i kväll gav endast 5 kr.



här är det ganska lugnt, oscar har bäddat ner sig ,han är oxå förkyld och därför lite trött. anton har precis kommit hem ,roger hämtade honom hos en kompis. jag har fortfarande ont i huvudet så jag ska nog oxå bädda ner mig och kanske läsa lite medan bingolotto surrar i bakgrunden....hoppas jag käner mig en aning piggare i morgon för tanken är ju att jag ska jobba i övermorgon,tisdag men men vi får väl se hur mycket ork jag har. nu ska jag snart lämna datorn för i kväll ha en fortsatt trevlig kväll/kram

Inga kommentarer: