lördag 4 april 2009

klockan är 17.45

och nu har jag satt mig vid min systers dator för att skriva ner några rader. jag ahr hjälpt min syster att städa och nu ska hon laga mat oxfile' och potatisgratäng mums....kvällen blir det att bara vara här se tv och käka godis.
hemlängtan har jag fast det är ju så himla kul att träffa min syster och hennes busungar och pojkarna trivs och har kul.
jag hoppas vi får vinna en massa pengar i kväll. hoppas din dag varit bra och att du är utvilad så du orkar pimpla i morgon och sen jobba på måndag....hahaha......
jag har inget handlat men jag har ändå slösat pengar på att hyra skidor och köpt liftkort till lilleman. anton har ännu inte kostat mig nåt i helgen.....ha det bäst kramiz/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej kl är nu halv ett på natten kom just hem ser att du har kul vi får bara hoppas på lite sol imorgon annars är allt bra sov gott