onsdag 3 september 2014

Och nu

Och nu har jag vaknat , klivit upp fixad och klar. 
Detta blir åter en fullspäckad dag. Jobbar 10-14.30. 14.30 har jag en tid hos tandis nödvändigt men gruvensamt. Efter det tillbaka på jobbet för att va med på kurs 16-18. Sen får jag fara hem.
Jag behöver väl inte säga att jag har som vanligt värk både i mun och kropp.
Nåväl jag bäddade ner mig , det tog några timmar men till slut lyckades jag somna. Jag hann fundera mycket medan jag vred och vände på mig.
Hoppas du fått sova bra i natt bästa vännen min och att din dag blir så bra den nu kan bli. Kram till dig.
Här ser det ut att kunna börja regna ,mörkt på himlen. :((.
Har druckit kaffe och tvingat i mig skorpor , har inte druckit nog mycket kaffe , bäst att koka en till kopp så jag piggnar till
....
Hej så länge

Inga kommentarer: