tisdag 2 september 2014

Duracellkanin har grejat

Och jag bara fortsatte sim den duracellkanin jag är..... Cyklade ut på byn handlade lite , lämnade in Keno var förbi på jobbet en stund sen Hem igen ner i tvättstugan. Dammtorkade i sovrummet , fönstret och hängde upp nya gardiner.
Fick kaffe och surrfrämmande :) , kul att hon tittade förbi och hade tagit med sig jultidning så det blev några saker som jag beställde :)). 
Följde med henne upp på byn för att köpa snus och sen hem igen. 
Då fortsatte jag med att steka plättar medan jag gräddade en mjuk pepparkaka , sen ner och hämtade tvätten som då hade torkat. Har samlat ihop alla pantflaskor som jag ska ta mig iväg med nån kväll , lovar att det är många en säck och några påsar :) , det blir nog lite pengar....
Å nu sitter jag ner på rumpan för nu orkar jag nog inte så mycket mer har så mycket värk och tandvärk så hälften vore nog. 
Hej så länge

Inga kommentarer: