söndag 29 maj 2011

söndag

och idag är det mors dag ,en mulen tråkig dag utomhus så idag blir det nog en inomhusdag. jag hade sovmorgon och vaknade 09.00 av telefon =) . bra att ha blivit väckt för jag vill ju inte sova bort mer av dagen. roger sover än och pojkarna sover i sovstugan. jag blir väl ensam hemma då dem planerat att skruva idag. så fort roger klivit upp drar han i väg upp till garaget.
eftersom det är morsdag ska jag baka en tårta , min popularitet kommer öka i dag.=) för tårta gillar mina pojkar.
jag ahr druckit en kopp kaffe och har en snus på plats under läppen nu kan dagen börja. funderar på vad jag ska göra hela dagen. har ganska mycket värk så vila står på dagens schema ,pilates ,mindfullness o avslappning har jag oxå tänkt göra ,men oxå laga middag och som sagt baka en tårta.=)

ha en bra dag.....

Inga kommentarer: