söndag 14 januari 2018

Söndag

Söndagen har varit oväntat bra....
Klev upp strax före kl 08.00 duschade klädde på mig och drack morgonkaffe medan jag såg på nyhetsmorgon på tv4...
Bestämde mig för att ta en prommis trots att det då var -22....
Knatade iväg och jag hade inte hunnit långt när det plingade i telefonen , superglad mysigt att du hörde av dig och få träffa dig var verkligen oväntat....
Du tycker nog om att överraska mig vännen ☺...
Efter det så slappade jag , såg på tv (skidskytte) och lyssnade på en ljudbok...
Tog en prommis och köpte en liter mjölk och sen hem ...alltför kallt ute för att vilja gå en längre prommis ...
Slöade och vid kl 17.30 for jag och rantade med bästa sällskapet, så kul vännen...
Åter hemma strax efter kl 20 duschat och nu slappar jag och ser på tv ...
Nu är det varmare ute -4 visar mätaren...
Känns inte helt fel att va ledig i morgon...
Tyvärr har jag tvättstugan bokad så det är bara kliva upp tidigt och tvätta kläder , men det gör inte så mycket ändå för jag kan ju säkert  vila under dagen... sova det gör man i graven  (som jag brukar säga )....
Nu se på tv....


Inga kommentarer: