torsdag 25 januari 2018

Efter arbetsdagen

Efter arbetsdagens slut knatade jag hem , glad över att träffas som alltid...
Mysig stund sen tänkte jag överraska Molly och hennes föräldrar , tråkigt nog var dem inte hemma så jag knatade hem...brr....kyligt ute trots att mätaren bara visar -7.....
Strax före kl 17 var jag åter hemma....
Så trött och knäckt men jag hoppas nåt kul händer så jag slipper vara ensam hela kvällen ....
I morse innan jobbet knatade jag iväg för att träffa Molly och jag blev förvånad när dem höll på att packa in sig i bilen( för ett besök i Sunderbyn)tidigare än jag trodde...nåja det är ju bra att dem får i god tid för att slippa köra rally ....
Hann iaf pussa lite på Molly  , farmors hjärtegryn....
Nåja här sitter jag nu funderar som sagt det vore kul om nåt skulle hända ....
Hej hej

Inga kommentarer: