onsdag 3 januari 2018

Dagen idag

Dagen började vid kl 06.45 när jag masade mig ur sängen , seg ....
Gjorde mig i ordning och när det var dags så gick jag på jobbet ...
Kl 14.30 full dag gick hem tog en dusch , tvättade håret...
Fick en idé att jag kanske skulle äta nån vanlig mat....
En stund senare hade jag lagat mat , potatismos och julkorv... .
Käkade och några minuter senare kom Molly och hennes föräldrar för att fira mig då jag idag blivit ett år äldre...
Dem käkade mat , Anton somnade i soffan medan vi tjejer ( Molly Matilda och jag ) surrade och käkade glasstårta...
Strax efter kl 18 blev jag glad när telefonen ringde så glad och överraskad när jag fick träffa dig bästa vännen min....
För ut en sväng och drygt en timme senare hemma igen , tråkigt och ensamt, jag bestämde mig för att gå till Molly.. ..
Jag har badat Molly  ( det tyckte hon om ☺ ) ...och pysslat om henne...
Motvilligt lämnade jag henne med hennes föräldrar och knatade hem till en tyst och tom lägga...
Hemma var jag kl 21.30 duschat och grejat och här sitter jag nu och snart ska jag bädda ner mig för det är jobb som vanligt i morgon...
Så det var i stora drag hur min dag varit...
Hej hej



Inga kommentarer: