lördag 6 januari 2018

En lång dag

En lång dag och jag är trött i både knopp och kropp...
Varit med mina syskon och tömt mormors lägga hela dagen och jag trodde aldrig att det skulle bli färdigt ...
En massa saker fick jag med mig hem och de andra fick oxå massor med saker ....
Ändå en kul dag , men samtidigt jobbig dag  med mina syskon , Anton, Matilda och Molly och några till....
Vi fick oss några goa skratt när vi hittade gamla kort...
Vi hann in till storheden och shoppade lite innan vi for till Töre ☺
Kl 16.40 åkte vi hemåt , stannade till och köpte mat på max i Boden sen mot byn ...
Jag öppnade dörren hemma vid kl 18.40...
Anton Matilda och Molly stannade hos mig för att dela upp sakerna och strax före 21.30 åkte dem...
Snart är det dags att försöka sova....
Hej hej

Inga kommentarer: