onsdag 6 december 2017

Tänk om

Tänk om alla eftermiddagar och kvällar var såna som den här tisdagen, då hade livet varit helt perfekt ☺...
Efter jobbet hem en sväng och sen iväg och ranta med BÄSTA sällskap ett par timmar , mysigt ☺....
Strax före kl 20 hemma , duschade bytte om , drack en kopp kaffe och käkade 2 mackor och sen surr i telefon med gullungarna...
Anton kom förbi och sen iväg igen  och ranta med BÄSTA sällskap  ☺....som alltid lika kul och mysigt ☺...
Åter hemma vid kl 23.30 ....
Duschat och bäddat ner mig....
Anton sover här i natt igen och då vill han ha väckning tidigt, men det går ju bra för att jag jobbar i morgon så jag kliver upp som vanligt tidigt....
Känner mig en aning trött , faktiskt ganska trött men det gör ingenting för eftermiddag och kvällen har varit perfekt ☺...
Och jag har vunnit 420kr på Keno ikväll ☺....
Sov gott

Inga kommentarer: