måndag 11 december 2017

Måndag vecka 50

Ja då var det måndag och det är vecka 50...
Dagen startade tidigt , tvättade kläder och grejade...
Kl 08.00 sätt jag i stolen hos tandläkaren....
Det gick bra och blev billigare än väntat hos tandläkaren...☺
Efter det så gick jag till Molly, hon var morgonpigg och vaken och jag pysslade om henne medan matilda fick sova lite....
Sen var det dags att gå på jobbet...
Jobbat mina timmar och sen knatade jag hem....
Surr i telefon , gillar våra maratonsamtal vännen ☺
Sen ut en sväng och hem igen , så trött och slö...
Telefonen ringde ikväll och jag för ut en sväng , kul att träffas och surra och än en gång tusen tack för skjutsen ...
Skönt att slippa gå och bära hem matvaror...
Duschat och nu slappar jag framför Tv:n.. .
Tror jag bäddar ner mig snart....
Sov gott

Inga kommentarer: