onsdag 6 december 2017

En till

Det blev en till grymt bra mysig dag med såklart BÄSTA sällskap  ☺...
Jobbat som vanligt sen hem tog en snabb dusch bytte om klädde på mig och trotsade kylan ( -20 ) och gick ut en kort prommis...
Kom hem igen drack en kopp kaffe och 2 röstade mackor och surr i telefonen ☺
Sen ut igen och jag har tillbringat ett par timmar med surr, som alltid trivs jag i ditt sällskap vännen...
Anton , Matilda och Molly kom förbi och jag gick hem....
En stund senare mer främmande ☺ , superglad att du tittade förbi en kort stund ...
Anton , Matilda och Molly för hem vid kl 22.30 ...
Duschat och är nu nerbäddad...
Imorgon är en ny dag med nya utmaningar...
Tvätta kläder och sen jobb som vanligt.. .
Efter det så hoppas jag att det händer nåt kul....
Sov gott

Inga kommentarer: