onsdag 27 december 2017

Onsdag , mys

Vaknade och klev upp vid 06.45 ....
Klädde på mig och fixade mig i ordning...
Satte mig ner och drack en kopp kaffe och sen kokade jag en till kopp då plingade det i min telefon ☺....
Superglad blev jag ☺ och mysigt med kaffe främmande och surr på morgonen , en bra start på denna onsdag....
Sen knatade jag iväg på jobbet ....
Knatade hem vid kl 14.30....
Störning i vattenleveransen pga en vattenläcka , det fanns inget vatten hemma...😒..
Hade glömt mina lurar på jobbet så jag knatade dit och hämtade dem sen gick jag till Anton och Matildas lägga för att se efter att det var bra med Mimmi och då jag ändå var där tog jag mig en dusch....
En stund senare gick jag hem med en flaska vatten och nyduschad...
Hemma igen kokade jag mig en kopp kaffe och käkade mackor...
En stund senare for jag och rantade med bästa sällskapet ☺...
Kl 20 åter hemma och jag blev glad när jag upptäckte att vattnet hade kommit tillbaka , snabbt tvättade jag håret och nu bara slöar jag och hoppas nåt kul ska hända....
Kvällens spel har hittills inte gett mig någon vinst jag kan skryta över 😒....
Nåja nu ska jag sluta surra....
Hej hej

Inga kommentarer: