måndag 21 november 2016

tungt

Vaknade tidigt ...
Klev upp tvättade kläder....
Hemsk värk denna dag oxå....
Det går tungt....( livet är verkligen inte lätt )....
Jobbat mina timmar och när jag skulle gå till hälsocentralen ( 13.45) så kom en tjej och löste av mig så jag kunde dra iväg...
Regnigt och snorhalkigt , eftersom jag inte har nåt fortskaffningsmedel ( förutom  cykeln) så har jag inget annat val än att gå dit jag ska....
Det gick fort på hälsocentralen och sen knatade jag hem ( gick lätt eftersom jag pratade med bästa vännen medan jag tog mig hem i halkan )....
Hem och sen ut en sväng , trevligt att träffas och surra ... strax före 15.30 åter hemma ... 
Duschat bytt om druckit en kopp te och ätit mackor...
Nu slappar jag och vilar min kropp som bara värker.... hur länge ska jag stå ut när värken är värre än värst ?.....
Nåja jag hoppas det händer nåt kul som får mig att glömma värken för en stund...
Hej hej

Inga kommentarer: