söndag 13 november 2016

Telefon kaos

eftermiddag och jag drog iväg och rantade med bästa sällskapet :)..
Ett tag senare ringde Oscar det var då jag upptäckte i min telefon att mina kontakter var borta :)...
Oscar sa att han varit in på min iCloud och skulle ta hem nå appar ( det fattas lite pengar från mitt konto och har han mitt lösen kan han köpa appar och betala med min  inloggning på iTunes )  el nå och då hade jag bara några av hans kontakter i men telefon ... Han sa det var lugnt han skulle fixa till min telefon....
Han sa hur jag skulle göra och jag gjorde som han sa men inte fanns det kvar nåt i iCloud ....
Totalt kaos allt som fanns i min telefon borta .... Jag har varit arg och ledsen , mest ledsen för det känns som att ingen bryr sig om mig .... Oscar gör som han vill och hur har han fått tag i mitt lösenord ? Han säger att jag gett han det , men det har jag aldrig gjort.....
Tur att jag fått tillbringa denna kväll i ditt sällskap vännen , tråkigt  att du behövde få se mig så arg och ledsen.....
Nu funkar telefonen jag kan iaf ringa nån som jag kommer ihåg numret till och det går att få tag i mig... Imorgon ska jag iväg och se om jag kan få hjälp att hitta igen det jag tappat från telefon och sen byter jag nog telefon för att Oscar inte ska kunna gå in och förstöra telefonen nån fler gång...
Kan erkänna att jag har en mycket billig tonåring .....
Paddan är sig lik förutom att mina telefonkontakter som fanns tidigare inte finns kvar:(.....
Nåja i morgon måndag och jag jobbar ...
Upp tidigt och tvätta kläder sen ska jag och se om dem kan fixa min telefon då dem öppnar 09.30....
God natt

Inga kommentarer: