tisdag 15 november 2016

trevlig tisdag :)

Tisdag hela dagen och här är jag nu...
En mycket trevlig dag ...:)....
Jobbat som vanligt sen rantat med bästa sällskap :).... tack för ditt sällskap och att du ville tillbringa tid med mig , du är bäst , du är min skatt och min vän..:)
Kom hem strax före kl 22 har druckit kaffe och grejat och nu är jag nerbäddad ...


 
Och idag har jag hämtat en ny telefon (iPhone 6s ):)...och jag känner mig nöjd , men  är fortfarande jätte besviken och ledsen över alla bilder som jag förlorat :(....
Med den nya telefonen köpte jag en vit börs till telefonen ...
Har några appar kvar att installera och fixa sen är det bara att samla på sig nya fina bilder ....
En trött jag säger god natt


 

1 kommentar:

Anonym sa...

Den telefonen passar nog dig 😊 Fotografera och lägg ut fina bilder för det är alltid kul att se 😊
Ha en trevlig kväll