onsdag 9 november 2016

allt annat än

Denna dag började segt....06.30 klev jag upp ....trött....
När jag hade jobbat ett par timmar fick jag helt oväntat främmande på jobbet , superglad blev jag :)... Tusen tack för att du tog dig tid att titta förbi mig på jobbet vännen , titta gärna in fler gånger :)...
14.30 gick jag hem , duschade och sen slappade jag en stund...
Det kom ett sms , jag ringde upp , surr några minuter medan jag drog på mig kläder och for ut...
Superglad att jag fick träffa och surra med dig vännen :)....
Denna dag / kväll har varit allt annat än tråkig och lugn...
Jag har verkligen haft en mysig dag/ kväll...med surr och sällskap , tusen tack...
Kom hem strax före 23 och det är dags att försöka sova....
I kväll ingen vinst på hästarna...
Lotto gav en vinst på 19kr....
Dags att beställa snus innan jag stänger mina två blå .... God natt

Inga kommentarer: