tisdag 6 januari 2015

Trettondagen

Jäklar vad jag sovit länge på morgon ,blev väckt av telefon 09.15 kul och bra att du väckte mig vännen :). Hade svårt att somna i natt och varit vaken några gånger.
I alla fall blev jag väckt klädde på mig gjorde mig klar och for iväg en sväng , kul :))....
Åter hemma vid 11.30 duschat,  bytt om , druckit några koppar kaffe , ätit mackor , slöat ,ser tv ( skidor på tv1 ).... 
Så jäkla typiskt att sova för länge gör att jag får ännu mer värk i kroppen.... Har så jäkla ont så jag vill bara skrika rätt ut....snyft..:((....
Vill göra nåt kul så att jag glömmer värken för en stund ......hoppas innerligt att nåt kul händer ....
I morgon är en vanlig dag och då jobbar jag som vanligt. Söndag är min nästa lediga dag , 4 arbetsdagar orkar jag det ?.....
Nåja jag biter ihop och gör så gott jag kan...ensam är stark eller hur är det man säger ?.....
Ensam det är jag , stark känner jag mig inte.....:((.....egentligen vill jag nog kasta in handduken ....
Nånå....hej hej



Inga kommentarer: