torsdag 15 januari 2015

Stockholm och mässa


Så då var vi här i huvudstaden ,  hp crew intar mässan med stormsteg och dagen har varit hektisk men å så kul. 
Gjort inköp av massor med kläder :))......och jag har själv beställt en hel del kläder från Noa Noa...längtar till leveranserna som kommerjuli-aug-sep..:))....
Men andra kläder som vi beställt kommer omgående :))....
Och ätit det har vi och jag har chockat min kropp med att äta frukost, lunch och middag. Middag åt vi på fridays och sen gick vi en lång prommis till hotellet.klockan var närmare kl 23 när vi var här. Nu hoppas jag få nån timmes sömn i natt. I morgon är en ny dag och då ska vi göra inköp på bruka design och sen drar jag till Arlanda för att flyga hem ,planet lyfter  i morgon kl 16.... 
Hoppas allt är bra med dig vännen , i morgon kväll är jag hemma och ordningen är återställd.:))....
So då gott

Inga kommentarer: