torsdag 15 januari 2015

Hemma igen

Klev upp fixa till oss sen for vi med buss ut till frihamnen och bruka design. Kul och få vara med och se hur det såg ut och ALLT de fina bruka design har. Även sär blev vi bjudna på lunch och när vi var klar där strax efter 11 så tog vi oss ut på stan och the girls följde med för att visa mig vart jag skulle för att hitta till flygbussen. 12.30 satt jag på bussen till Arlanda. Blev lång väntetid där men jag var ju i alla fall på plats i tid för att flyga hem kl 16. Jag surrade läääänge i telefon sen knatade jag omkring och tittade och shoppade :)). Köpte en ny parfym DKNY be delicious , å den luktar så gott:))..., köpte en ny mascara och godis. Sen gick jag till gate 31 och väntade. Landade på Kallax 17.18 och Roger var där och hämtade mig. Jag har haft 2 fullspäckade dagar med tjejerna och varit med på några inköp , superkul men det är bra borta men hemma är ju ändå BÄST.:))
Skönt att kliva in i läggan hemma. Tog en dusch och bytte om , grejade och sånt.
Mysigt och kul att träffa dig vännen och surra med dig ikväll , jag kände mig välkommen hem.jag har nog varit saknad när jag inte funnits på byn. Nu är jag hemma och ordningen är återställd.
I morgon fredag och jag jobbar som vanligt.
Nu är jag trött så jag säger god natt

Inga kommentarer: