torsdag 22 januari 2015

Jobb , full fart och rantat

Gick på jobbet , började ett tag tidigare för att hinna med diverse sysslor. Full fart hela dagen , KUL :)).... Strax före 14.30 gick jag hem , surrade lääänge i telefon , kul med ett trevligt samtal vännen :))....gillar våra maratonsamtal :))....
Sen tog jag en dusch , bytte om och gjorde mackor i smörgåsgrillen. Hade precis satt mig ner då ringde en vän och jag for iväg och rantade nån stund :)) ,kul :)....
Ett tag senare åter hemma , käkade och sen slöade jag. Så trött och mycket värk.
Nåja var ut en sväng , träffat en vän och surrat en stund och var åter hemma för en stund sen....
Nu ser jag tv och tar det lugnt , ganska kallt ute -17...
I morgon fredag och då ska jag , mina jobbar kompisar  och många fler på en begravning kl 10 därefter blir det jobba fram till 14.30.....
Nu dags att se familjen annorlunda på TV4 .... Hej hej

Inga kommentarer: