tisdag 4 februari 2014

Skön stund

Vaknade och klev upp strax före 07.30 kokade en kopp kaffe och kort därefter ringde telefonen , alltid kul att få surra med dig min chokladpralin :).....hade en skön stund och laddade mitt batteri inför arbetsdagen. vid 09.30 knatade jag iväg . Värken har flyttat på sig och idag har jag mest värk i höger skuldra ,det gör det svårt för mig att hålla upp armen och sträcka ut den och lyfta.
Nåja jag har jobbat mina timmar sen sprang jag in på affären , illa tvungen att handla eftersom jag nästan inte hade nåt hemma att tugga på. Det blev en fullproppad påse , tung att bära men jag bet ihop och knatade hemåt.
Väl hemma var det skönt att ställa ner påsen och packa in varorna. Nu har jag köpt det mest nödvändiga och klarar mig nog ett par dagar. Jag har köpt lite gofika som jag kan bjuda på om jag får främmande , vilket jag hoppas på :)..... Bästa vännen kom och fika :)......
Har precis duschat och ätit en minipizza nu blir det vila lite tror jag. Hoppas att det händer nåt kul så jag har nåt kul att göra resten av dagen och kvällen.....
Tack för din kommentar vännen min ,jag har sovit dåligt i natt varit vaken och uppe några gånger. Hoppas du fått sova gott och haft söta drömmar :).hoppas höra av dig snart :)....
Hej hej

Inga kommentarer: