söndag 2 februari 2014

Paus/ play

Fick kaffefrämmande sen en stund senare ensam igen. Kroppen värker så jag vill bara gråta och gråter det gör jag men inte lindrar det min värk.... Jag gör som jag brukar biter ihop och kämpar men egentligen vet jag inte vad jag kämpar för ......nåja ska inte gnälla för det hjälper i alla fall inte.....
I morgon är det ny vecka och det innebär jobb för min del 10-14. Efter jobbet ska jag tvätta kläder , men sen är jag fri att göra vad jag vill och orkar....
Har bara tråkigt ser tv och svamlar. Tänk det är ju fruktansvärt att man bara låter dagarna , veckorna , månaderna och åren gå och man bara svamlar bort livet. Känns som att jag har haft paus knappen intryckt för länge.  , det är hög tid att trycka på play knappen  och börja leva.....
Sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: