torsdag 15 november 2018

Torsdag

Vaknat och klivit upp...
Tvättat håret och fixad för en arbetsdag ....
I går var en hyffsat bra ledig dag , så glad över ditt besök på förmiddagen vännen ...
Därefter slöade jag mest ...
På eftermiddag vid 16.30 tog jag en dusch och klädde på mig och knatade iväg upp till skrot ungarna...
Vid kl 19 knatade jag hemåt , var in på Coop och handlade några saker och sen hem....
Vid kl 20 kom Oscar förbi ,drack kaffe och for ut en sväng och kom tillbaka för att se jägarna på cmore first....
Kvällen avslutade jag med att se jägarna som slutade 22.30 och sen bäddade jag ner mig ...
Varit vaken i natt lite till och från....
06.45 klev jag upp....
Här sitter jag nu och dricker morgonkaffe....
Hoppas att dagen bjuder på ett roligt innehåll. ..
Hej hej ...

Inga kommentarer: