torsdag 1 november 2018

Torsdag

Torsdag uppe kl 05.15 tvättat kläder och grejat ....
Blev glatt överraskad det blev en mysig morgon ...🙂
Och därefter en mysig dag ,tack gör att du finns vännen....
Kl 15.30 var det dags att börja jobba..
Segt och tungt att jobba till kl 20 eftersom dagen varit lång och jag är trött och har mycket värk...
Kom hem strax efter kl 20 , duschat och nu slappar jag framför Tv:n...
Ensamt tomt och tråkigt , Känner mig ledsen , vill bara gråta....
Funderar mycket över livet , vad vill jag ha ut av livet ?  Vad måste jag göra för att få det liv jag vill leva ?.....
Hej så länge

1 kommentar:

Anonym sa...

You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be
actually something that I think I would never understand.

It seems too complex and extremely broad
for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!