fredag 2 november 2018

Fredag

Fredag igen och jobb som vanligt....
Full fart hela dagen och kl 14.30 gick jag hem...
Duschade och slappade en liten stund...
Telefonen ringde och jag blev glad av att få se dig vännen och krama om dig... Du vet att jag tänker på dig ❤...
Ett tag senare åter hemma i en tyst och tom lägga , tråkigt....
Strax före kl 20 ringde telefonen och jag blev glad när du ringde vännen,  for ut en sväng och det blev surr en stund och sen for hela bunten hem till mig för att käka mackor , dricka kaffe och surra...🙂
Ett tag senare fick jag skjuts upp till graven , nu har jag tänt ljus på lilla mors grav....
En stund senare åter hemma och nu sitter jag här i soffan nyduschad och dricker kaffe mmedan jag funderar....
I morgon jobb 10- 14 därefter är det helg för mig....
Hej så länge

Inga kommentarer: