lördag 1 juli 2017

Lördag



 En solig och varm lördag , så härligt skönt väder :)....


 

 
Jobbat och sen bilbingo , jag vann inget men jag blev glad att min vän fick vinna en slant. Unna dig något som bara du själv vill ha :).....tack för ikväll :)....
Åter hemma vid kl 21.20 .... duschat och nu slappar jag i soffan och ser på lite tv...
Druckit en kopp te och ätit mackor....
Har mega långtråkigt , än har inget mirakel inträffat så jag är fortfarande lika ensam som jag varit alltför länge ....
Så grymt less....
Lotto gav mig 19kr i vinst och Keno gav mig några kronor mer....jag lever ett liv där otur och lycka tyvärr inte existerar , jag hoppas det vänder och ger mig tur och lycka , för det kan jag väl vara värd efter allt kämpande ....
Nåja nu ska jag samla tankarna en stund....
Hej hej


 

 



Inga kommentarer: