onsdag 5 juli 2017

Bra dag



 Idag har det varit en hyfsat bra dag ....
Klev upp 07.15 ställde mig i duschen ...
Klev ur duschen och telefonen ringde :) , glad att höra din röst vännen....
Drack morgonkaffe och slappade , telefonen ringde och jag for ut en sväng , kul att ses vännen och ranta :)  , du har verkligen överraskat mig idag , gjort min dag helt okej tack för att du är du :).... 
varit ut en sväng ikväll sen hem ett tag sen ut en sväng för att handla några saker och nu hemma igen och har tyst och tråkigt....
Oscar klarade uppkörningen idag vilket gjorde mig så glad nu är det bara teorin kvar sen så har han körkortet i sin hand ...då får jag aldrig se han annat än i bilen bakom ratten :)....


 
Nåja kvällens lotto gav ingen vinst , Keno 10kr och nu är det bara Vikinglotto som kan ge vinst och jag håller tummarna .... någon gång måste jag ju få vinna tycker jag ...
Hej hej 

Inga kommentarer: