torsdag 13 juli 2017

BRA dag



 Trots att dagen började segt så har dagen varit så BRA :).....
Jobbat mina timmar i full fart...
Och jag blev verkligen glatt överraskad när jag fick en bukett rosor :) , jag känner mig värdefull ...
Kl 14.30 full dag och jag trampade hem....
Hade kommit in genom dörren då telefonen ringde.... helt oväntat och jag blev superglad , du är guld värd vännen...
Jag hoppade in i duschen och sen fick jag kaffe och surr främmande :)....
Ett tag senare iväg ut och ranta ...
Åter hemma strax efter kl 18.30....tusen tack för ditt sällskap vännen :)
Druckit kaffe och ätit macka....
Nu gör jag ingenting , ingen att surra med och jag har såååå tråkigt....tänk om livet vore annorlunda , då hade jag haft ett mer innehållsrikt och roligt liv ...
Varmt klibbigt väder idag , nu ikväll svalare inget regn än....
Hej hej

Inga kommentarer: