onsdag 21 december 2016

onsdag eftermiddag /kväll

Stod i duschen då telefonen ringde :) , glad att höra din röst....
Duschade klart på med kläder , gjorde mig klar och drog iväg :)....
Att träffas och surra gav mig en energikick , du är guld värd vännen :)
Miljoner tack för bästa julklappen , så nöjd :) , så söt den är...nu kan jag skruva och greja lätt :)....nu är det bara en sak jag önskar mig för att mitt liv ska bli komplett :)....❤️
Gick iväg på jobbet , fullt upp hela kvällen och när klockan var 21 låste jag butiken , gjorde klart och knatade hem...
Duschat , tvättat håret , druckit kaffe och ätit macka ...
Snart dags att bädda ner mig ...
I morgon jobb som vanligt 10-14.30.....
Upp tidigt och tvätta kläder innan jag knatar iväg på jobbet....
Dagens shopping på jobbet 3 ljuslyktor och en massage / tvättborste för kroppen :)......Sov gott 

 

Inga kommentarer: