måndag 19 december 2016

måndag

Efter ca 3 timmars sömn så klev jag upp 05.40 för att tvätta kläder innan jag skulle på jobbet...
Dagen har varit tung , trött och värk ...
14.30 knatade jag hem med mina matvaror som jag handlat...
Tog en varm dusch och bytte om , käkade fil , flingor och en korvsnärt...
Intog ryggläge i soffan och såg lite tv...
Tog en tupplur på ca 15-20 minuter.... 
på eftermiddag så ringde telefon , så glad jag blev....:) alltid lika glad att få träffas och surra :)....
En helmysig kväll med bästa sällskap , du vet väl att du är guld värd ...jag mår så bra i ditt sällskap :)....Kom hem kl 22 har duschat , druckit kaffe och ätit korvmacka ....


 

Nu är jag nerbäddad , i morgon tisdag  jobb som vanligt 10-14.30....


 

Konstigt december väder , plusgrader och spöregn = fruktansvärt halkigt att vara ute på vägarna ...
Sov så gott

Inga kommentarer: