tisdag 29 december 2015

Mest bara....

Jobbat mina timmar sen knatade jag hem....brrr en kylig dag.....
Trött , slö o orkeslös....
Tog en het dusch , bytte om drack kaffe sen intog jag ryggläge i soffan....
Anton var förbi en kort stund för jag var påväg ut en sväng...
Tog en kort prommis sen åter hemma...
Slöade och hade tråkigt och ensamt ...
Ingen Oscar har ännu visat sig hos mig....
Telefonen ringde , kul att höra av dig :)
For ut en sväng strax efter kl 19 , kul att träffa dig , dricka kaffe  och surra en stund med dig vännen :) , ser fram emot när vi ses nästa gång , då kanske vi hinner dricka mer kaffe och surra ännu mer :)...
Nu ligger jag här i soffan , ser tv.( snuten i Hollywood på tv7 )....
känner mig slö ....
Det kan nog bli en tidig kväll åter igen ...
Hej så länge

Inga kommentarer: