fredag 11 december 2015

Kanske skulle...

...skriva nån rad här innan jag stänger mina två blå...
Första och enda inlägget jag gör denna fredag ....
Dagen har varit ungefär som vanligt.
Jobbat mina timmar , varit hemma slöat och grejat emellanåt och sett lite tv...
Helt plötsligt hände det sig så att jag drog iväg och har hängt med Anton och några andra i ett garage , kul med surr :)... Timmarna har liksom sprungit iväg som de oftast gör när man har kul...kom hem vid 22.30
Å tack för sällskapet min vän..:) , alltid lika trevligt ...
Dagens trisslott gav mig en vinst på 30 x 2 kr :))....
Kvällens Keno gav mig däremot ingen vinst....
Har tvättat håret och mig själv och snart är det dags att sova åtminstone försöka sova. Grannarna har party ikväll , musik och surr hörs väldigt bra... Hoppas det snart blir tyst i huset...
I morgon ny dag och jag jobbar 10-14 därefter tar jag helg...
God natt

Inga kommentarer: