onsdag 9 december 2015

Ledig

Ledig dag och jag har sovit....
Bäddade ner mig tidigt i går kväll tog ett tag men till sist somnade jag... 
Vaknade 04.00 sov till och från fram till 08.00 då klev jag upp tog en dusch klädde på mig drack kaffe och slappade en stund...
Ont i knopp och kropp ...
Varit ut en kort prommis , huvva tråkigt regnigt ute...
Kom hem igen , har sovit några minuter , fortfarande trött och värk....
Blev verkligen jätteglad när telefon ringde och jag fick levererat en julklapp till mig :)) , TUSEN TACK för den fina julklappen vännen ...kan inte tro att jag är värd en sån fin julklapp , är jag verkligen  det ?
Har skrapat 9 lotter och ingen vinst än , men de kommer väl nån vinst :)).....
Ska dricka lite mer kaffe och hoppas att jag blir piggare...
Hej så länge

Inga kommentarer: