söndag 13 september 2015

Ett tredje..

Och nu ett tredje försök att slappa..:)....kopplade av med målarboken och pennorna då ringde Oscar och beställde stuvade makaroner och korv..
Snäll som jag är så gjorde jag som han ville och sen upptäckte jag att jag hade en tom ketchup flaska i kylen ....
Det var bara iväg upp på affären för Oscar vägrar äta annars och han orkade inte fara och handla....
Ingen rast ingen ro , han kom och käkade och drog iväg , jag käkade oxå sen diskade jag undan...
Så trött men jag bestämde mig för att ta en prommis så jag for ut en kort prommis och nu åter hemma... 
Som sagt ett tredje försök att slappa och kanske måla lite :)....
Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar vara en tjej som alltid vill ha nåt att göra. Tar du det aldrig lugnt ?
Det är trevligt att se fina bilder på snygg tjej 😉