måndag 28 september 2015

Eftermiddag / kväll

Jobbat mina timmar ....
Shopping på jobbet då det kom en leverans från Ioaku....snygga ringar :)....kunde inte motstå. Säger det åter igen  jag är hopplös :)...
Efter jobbet hem tog en dusch bytte om kokade en kopp kaffe och då plingade det i min telefon :)). Jag for ut en sväng , kul att träffas och surra en stund vännen :)...du är guld värd ...
Sen hem och har mest slöat...
Strax före 19.00 ringde de från jobbet och jag for ut förbi på jobbet och sen in på Coop och handlade några saker...
Precis när jag skulle upp på byn så kom Oscar och hans kompis för att dricka en kopp kaffe...
När jag en stund senare var hemma så var läggan tom...
Ensam som vanligt. Har druckit kaffe , lite surr i telefon och ser tv...
Det är kyligt ute ikväll , tror jag ställer in kvällsprommisen ....
Hej så länge

Inga kommentarer: