söndag 14 december 2014

Och nu....

Svamlat och grejat idag , dagen har varit helt okej med andra ord en kul dag som innehållit surr och grejs. 
Och nu är det kväll och jag har ätit mackor och dricker en kopp te. Ser tv , TV4 visar Persbrandt i Hamilton : men inte om det gäller din dotter. 
Oscar har kommit hem för en stund sen och det är min Oscar vecka. Han har stängt in sig i sovrummet och surrar i telefon. Här är det lugnt och tråkigt , vill att nåt kul ska hända.:).....
Bingolotto gav mig ingen vinst vilket inte alls förvånade mig , varför har jag ALDRIG nån tur i varken spel eller annat?... Nåja nu ska jag fortsätta se tv och sluta surra....
I morgon jobb 10-14.30 alltså som vanligt.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland kan man behöva bara vara och ladda batterierna. Ha en trevlig kväll tjejen 😊

Anonym sa...

Hej hej 😉