onsdag 3 december 2014

Kväll

Varit ut en sväng , kom hem för en stund sen och har druckit en kopp varmchoklad och käkat mackor , kände mig lite hungrig eftersom jag inte ätit mer  än en macka och en bulle  denna dag :)..
Annars har det inte hänt så mycket denna eftermiddag /kväll , tråkigt.
Oscar har nyss kommit hem och jag  har nån att surra med en stund om han känner för att surra med sin lilla mamma.
Tack för din kommentar fina du vännen , blir så glad att höra av dig. :)).hoppas din dag varit bra , kram kram.
I morgon är jag ledig och jag vet inte vad jag ska göra. Tidigt på morgon kliver jag upp , ska tvätta kläder men sen då ?... Hoppas nåt kul händer :)).
Dagens lotto gav mig en rad med fyra rätt några kronor i vinst :))....
Fortsätt lämna kommentarer och gör mig glad.
Hej så länge

Inga kommentarer: