måndag 15 december 2014

Jobb och annat

06.15 startade denna måndag mitt i månaden.på me kläder greppade smutstvätten och sprang ner till tvättstugan. Sen lite städ , plock , hängde kläder på tork och sen gjorde mig klar för en arbetsdag.
Satte mig ner med en kopp kaffe och surr i telefon , trevligt att ha nån vaken själ  att surra med tidigt på morgonen , du är guld värd vännen :)....
Klockan blev 09.30 och jag knatade väg i halkan till jobbet. Fy så eländigt halkigt ute. Det har varit nära fler än en gång att jag halkat omkull när jag varit ut på prommis. Men jag har armar och ben intakta och jag hoppas det inte är lika halkigt i morgon.
Kvällen har jag tillbringat till viss del hemma förutom då jag varit ut nån sväng. :)) och surrat med dig min vän.:)...
Nu är klockan dags att jag bäddar ner mig. Jobb i morgon som vanligt. Sov gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sov gott

Anonym sa...

Morgonpigg tjej 😊