tisdag 3 juni 2014

Cykeltur och cykelrep

Jahapp rastlös som jag är hoppade jag upp på cykeln for till Oscar o Roger och fick käka plättar sen cyklade Oscar och jag hem till mig. 
En stund senare var jag åter ensam. Oscar sover hos Roger resten av veckan , för han ska upp tidigt i morgon för att åka bort och kommer inte hem förrän nångång på torsdag. Mina " oscarveckor" blir allt kortare , men det är väl bara acceptera att han blir äldre och vill inte tillbringa sin fritid med lilla mamma. 
Nåja ikväll har jag fått hjälp att byta ut stödet på min cykel , nu står den stadigt där jag parkerar. :). 
Har varit lite svalare ute ikväll och då har jag haft på mig mina nya byxor :)...
Snart är det väl dags att jag bäddar ner mig men först dricka en kopp te....
I morgon jobbar jag 09.45-14.15....
Sov gott 

Inga kommentarer: