onsdag 3 juli 2013

tillbax

....å så var jag tillbaka. här är så tyst och tomt. =(......helt ensam tvn surrar och här har jag bäddat ner mig med datorn i knät och bloggar lite och surfar runt  lite på nätet.
fortfarande mycket värk önskar att värken skulle försvinna helt och hållet men det kommer den ju aldrig att göra ,men i alla fall kan den ju minska ,riktigt såhär jobbig behöver ju inte värken vara med mig .......
nåja nu ska jag inte gnälla ,jag ska försöka vara glad att jag lever .......
har ringt och pratat med min far som är ute på vägen ,det går bra han har tagit sig många mil. tidigt i morgonbitti är han hemma om allt går som det ska.
kollat resultatet på hästarna och lotto ,tyvärr ingen vinst =(....att det ska vara så omöjligt ....
nåja snart ska jag försöka sova lite .....sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: